E-mail marketing
Herken je dit als ondernemer?
- Wil je online marketing effectief inzetten om zo te kunnen groeien met je onderneming?
- Je bent druk en je hebt geen tijd om je te verdiepen in e-mail marketing.
- Je gelooft dat e-mail marketing je zou kunnen helpen.
Ervaring van een klant
Klanten die je zijn voorgegaan
3 stappen naar meer leads & zichtbaarheid
Het is mogelijk om éénmalig project te doen of om echt gezamenlijk een partnership aan te gaan. Dit bespreken we in stap 2.
Neem contact op
In dit gesprek bespreken we jouw uitdagingen. En kijken we of we bij elkaar passen.
Praktisch plan maken
Vervolgens maak ik op basis van dit gesprek een plan. En we komen tot een akkoord.
Boek online resultaat
We voeren het plan uit. Dit eerste leads zullen al snel via je online kanalen komen.
Veel gestelde vragen over E-mailmarketing
Mis je een vraag? Laat het mij weten.
E-mailmarketing is het maken van e-mails gericht aan potentiële klanten, bestaande klanten of andere partners. Het is een laagdrempelige manier om contact te leggen en één van de goedkoopste en meest effectieve marketingmiddelen.
E-mailmarketing kost relatief gezien heel weinig. Als je het zelf doet, is het gratis. Gebruik je een e-mailpakket zoals Mailchimp, dan betaal je bijvoorbeeld 12 euro per maand.
Huur je iemand in, dan zijn de kosten hoger. Stel dat je een eenvoudige marketingcampagne opstelt met bijvoorbeeld twee e-mails per maand en een automatische workflow. Dan ben je met een paar honderd euro al snel klaar.
Maar, zoals je begrijpt, hangt het af van de situatie.
E-mailmarketing is belangrijk omdat het een laagdrempelige manier is om in contact te komen met je doelgroep en/of klanten.
Potentiële klanten kun je tips, ideeën en aanbiedingen sturen. Zolang het maar relevant is. Doordat ze je zien, blijf je beter in het hoofd van de potentiële klant hangen. En daarom is het enorm belangrijk.
Tegelijkertijd kun je ook je klanten makkelijk informeren en met extra informatie voorzien. Ook kun je denken aan het verkopen van extra producten van extra producten van klanten.
Er zijn andere experts die veel meer kennis over dit onderwerp hebben dan ik. Maar ik ben AI steeds meer aan het toepassen. Het is een zoektocht naar de juiste manier van werken.
Waarom zou ik AI sowieso inzetten?
- Genereren van ideeën
- Structureren van de tekst
- Controleren van teksten
Let er echter op dat je niet de hele tekst door AI laat schrijven. Het mist dan vaak de persoonlijke visie van jou als ondernemer en kan erg standaard overkomen.
Er zijn manieren om een goede tekst te schrijven met behulp van AI, maar dat vereist wel wat studie. Zorg er altijd voor dat AI je assisteert en niet je werk volledig overneemt.
Ik werk altijd vanuit een strategie: wie is je doelgroep en wat is je boodschap? Vervolgens bepalen we samen of contentmarketing voor jou op dit moment de beste oplossing is. Als budget geen issue is, zou ik altijd adviseren om in te zetten op contentmarketing.
Maar vaak help ik klanten eerst om andere zaken op orde te brengen voordat we met content aan de slag gaan. In sommige gevallen werk ik samen met een interne tekstschrijver. Dat is zelfs beter, omdat die het bedrijf veel beter kent. Ik help dan om de teksten te verbeteren en om ze strategisch in te zetten met de juiste onderwerpen.
Ik zit in Nieuwegein, maar heb ook een kantoor in Veenendaal.